2010. január 31., vasárnap

17 éves


"Come on closer..."

Itthon betegen, taknyom-nyálam egybefolyik. Tüsszögök, mint a hülye. Egyszerre kettőtől várom az "annyira sokat ittam hogy elfelejtettem hogy nem gondolhatok rád és eszembe jutottál az éjszaka közepén" sms-t.

Miért? Miért van az, hogy én mindig belefutok minden ilyenbe? Télleg képtelen vagyok úgy élni mondjuk pár napot, hogy ne érezzek semmit egyetlen hímnemű élőlény iránt...?

Na jó, lehet, benne van a pakliban, hogy több, mint egy hónapja nem... Ilyenre az elmúlt 5évben nemigen volt példa.

Valljuk be őszintén és férfiasan; nem tudom kezelni.

Ez az egész akár mókás is lehetne, ha nem rólam lenne szó. Áh, a kis 17 éves is...

Valami hihetetlenül csókol, piercing van a nyelvében, el tudta feledtetni velem, hogy hol vagyok, hogy ki vagyok, hogy hat évvel idősebb vagyok, ő elmondta, hogy ő mennyi, és én percekig önfeledten kacagtam, aztán ránéztem, és úgy lekaptam, hogy levegőt nem kapott... úgy tud megérinteni, hogy amúgy is kavargó véremet 200 fokra forralta, bennem mélyen valami idegtépően felsikoltott, és csak vonaglott, engem ezzel valami rég nem érzett kéjbe taszítva.. hihetetlen, leírhatatlan, odanyúlt, és én a poklok poklát éltem meg, mert tudtam, nem mehetek el vele aznap éjjel.

Leléptem, és magamban elengedtem őt; veszteséglistás lett. Nem kerestem. De ő megtalált.

Megtalált, és most tartjuk a kapcsolatot. De megint vékony jégen táncolok, mert nem biztos, hogy kölyökfejjel mindig azt mond, amit gondol, amit érez. Nem mindig ezt diktálja az ösztön. Én felnőttjátékot játszom, de ő...?

Régebbi kommentek:


1.  eroticlife (Válasz erre)
2010. 01. 31. 14:31
Kicsit fiatal, de engem is egy hasonló dolog kapott el... Sajnos van amit egyszerűen ki kell bírni:(

Jobbulást!

2.  Alice (Válasz erre)
2010. 01. 31. 16:24
Mindenképpen ki kell...?

3.  eroticlife (Válasz erre)
2010. 01. 31. 16:57
Hacsak nem tudsz más megoldást... Ha tudsz tudasd velem is,)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése